سبد خرید

مسابقه طراحی ویکتورینوکس 2020

شما اینجا هستید

ما در ویکتورینوکس عاشق ایده‌های تازه و بکریم. به همین دلیل مسابقه طراحی ویکتورینوکس را راه اندازی کردیم تا جایی باشد که طرفدارانمان یا علاقمندان طراحی بتوانند ایده هایشان را برای چاقوهای کلاسیک جدید ارائه کنند.
طرح های ارائه شده را ببینید، در مورد طرح‌ها بخوانید، خودتان یک طرح بزنید و به رقابت طراحی ویکتورینوکس بپیوندید.
مسابقه طراحی 2020
کلیات
هر سال مسابقه طراحی ویکتورینوکس یک موضوع خاص دارد. موضوع مجموعه امسال "ورزش" است. شما می‌توانید غذای مورد علاقه خود را انتخاب کرده و تصویر ذهنی خود را از آن با دیگران به اشتراک بگذارید.
ایده ها
مسابقه طراحی در حال حاضر در حال برگزاریست. هر روز طرح های زیبا و ایده های جذابی از سراسر دنیا به این مسابقه ارسال می‌شود که می‌توانید در وب‌سایت ویکتورینوکس آنها را مشاهده کنید.
حالا اگر به اندازه کافی ترغیب شده‌اید که خودتان هم وارد مسابقه شوید ما خوشحال خواهیم شد که ایده‌های شما را بپذیریم.
تاریخچه
یکی از مشهورترین و نمادین ترین محصولات کشور سوئیس، چاقوهای سوئیس آرمی هستند. بیشتر مردم ابزارهای جیبی قرمز ویکتورینوکس را به کیفیت، کارایی، نوآوری و طراحی خاص می‌شناسند. در سال 1884 کارل الزنر اولین کارگاه چاقوسازی خود را در شهر ایباخ کشور سوئیس افتتاح کرد. اسم ویکتورینوکس از ترکیب نام مادرش "ویکتوریا" و "اینوکس" (ماده اصلی محصولات این کارخانه یعنی استیل ضد زنگ) به دست آمده است. در سال 1891 ویکتورینوکس اولین سفارش عمده خود را از ارتش سوئیس برای تهیه چاقوی سربازان دریافت کرد.
مدل کلاسیک
از سال 2010 ویکتورینوکس هر ساله یک مجموعه از ابزارهای جیبی کلاسیک 58 میلی متری کوچک خود را در تعداد محدود ( Limited edition ) تولید و به بازار عرضه می‌کند. این مدل در مدت کوتاهی با اقبال عمومی روبه رو شد و در سراسر جهان به عنوان هدیه‌ای کوچک و محصولی محبوب مجموعه داران، بسیار مورد توجه قرار گرفت.
بخشی از فرآیند تصمیم گیری و طراحی باشید
هفت سال پیش کمپانی تصمیم گرفت که فرآیند طراحی این مجموعه را به روی علاقمندان ویکتورینوکس و طراحان در سراسر جهان باز کند. حالا دوباره این فرصت فراهم شده است:
• طرح شخصی خود را برای مجموعه مدل کلاسیک سال 2020 ارسال کنید.
• به طرح های مورد علاقه خود رای دهید و نظرتان را به اشتراک بگذارید.
• یک هیئت داوری از طرف ویکتورینوکس تعدادی از ایده‌ها را انتخاب می‌کنند و در وب سایت ویکتورینوکس، وب سایت Jovoto و شبکه های اجتماعی ویکتورینوکس به رای می‌گذارند. شما و تمام علاقمندان ویکتورینوکس این امکان را دارید که در انتخاب 10 طرح برتری که در سال 2020 ارائه خواهند شد و در سراسر جهان به فروش می‌رسند نقش داشته باشید .
اهداف
طرح‌های جدید مجموعه کلاسیک سال 2020 با مشارکت شما و طرح‌های انتخابی شما دوباره فروش بالایی خواهند داشت و این توانایی ، خلاقیت و کارایی، مقبولیت برند ویکتورینوکس را افزایش خواهد داد.
دستورالعمل
یک طرح هیجان انگیز، جدید و متفاوت برای موضوع انتخابی مدل کلاسیک سال 2020 ارسال کنید.
"ورزش" عنوانی است که برای مجموعه کلاسیک 2020انتخاب شده است.
شما می‌توانید در تصویرسازیتان از:
- ورزش های سنتی هر کشور
- تاثیر ورزش بر انسان
- وسایل و ادوات ورزشی
استفاده کنید

* لطفا توجه داشته باشید که چاقوی سوئیس آرمی مدل کلاسیک که به عنوان چاقوی سوئیس آرمی کوچک هم شناخته می‌شود اصولا ابعاد کوچک 58 در 14 میلی متر را دارد.
چگونه یک طراحی موفق داشته باشید:

• برای خلق یک طرح موفق و هیجان‌انگیز می‌توانید از جنبه‌های بصری فرهنگ خود الهام بگیرید.
• تمرکز خود برای طراحی را روی وجهی که لوگو ویکتورینوکس قراردارد بگذارید تا در مراکز فروش چشمگیرتر باشد.
• شامل تعداد زیادی عناصر ریز نباشد چون بر روی سطح کوچک این جزئیات غیرقابل تشخیص‌اند.

قوانین و مقررات
برای اینکه مطمئن باشید ویکتورینوکس طراحی شما را برای رای گیری عمومی و محصول احتمالی در نظر می‌گیرد، تنها طرح‌هایی را ثبت کنید که کار خودتان باشد. این بدین معناست که هیچ محصولی از شخص دیگری نمی‌تواند در طراحی شما به کار گرفته شود.
موارد الهام بخش تا آنجا که برای الهام گرفتن به کار رود مجاز است. یعنی شما نمی‌توانید از طراحی یک فرد دیگر تنها با تغییراتی کوچک در نسخه اصلی استفاده کنید و یا نمی توانید طرح‌های آماده و از پیش طراحی شده را به طرح خود اضافه کنید. اگر در این مورد ابهامی دارید از خودتان بپرسید که آیا خالق اصلی می تواند در جا، کار خودش را تشخیص دهد یا می‌تواند در این باره پیگیری قانونی انجام دهد؟ اگر جواب بله است پس نباید از آن استفاده کنید.

• طرحی آماده‌ی استفاده ارسال کنید
• شما باید تصویر رو و پشت محصول را طراحی و در آثار ارسالی خود نمایش دهید.
• تنها لازم است تصویرها را برای ابزار جیبی 58 میلی متری طراحی کنید. طراحی شما روی بدنه‌ای غیرشفاف با رنگ های ساده‌ی قرمز، سفید، سیاه، آبی، زرد و سبز چاپ خواهد شد.
• برای این پروژه ما به دنبال ابزارهای دیگر ویکتورینوکس با سایزهای بزرگتر و جنس زمینه‌ی متفاوت برای بدنه نیستیم.
• پیشنهادهای طراحی شما از نظر تکنیکی باید قابل اجرا باشند. یک تیم متخصص از طرف شرکت ویکتورینوکس بررسی قابل اجرا بودن طرح شما را به عهده دارد.
• به کارگیری نماد تجاری ویکنورینوکس: محل قرارگیری، اندازه و شکل لگوی ویکتورینوکس روی چاقو نباید تغییر کند.
• چیزهایی که نباید ارسال کنید
• شکل ظاهری، فرم و عملکردهای چاقوی جیبی نباید تغییر داده شود.
• لطفا مجموعه طرح های پشت سر هم ارسال نکنید. یک ایده‌ی مجزا انتخاب کنید و مطمئن شوید که بهترین و نهایی ترین طرح شما در بالای فرم ارسالتان قرار گرفته باشد، تا در کادر پیش نمایش ایده به درستی نمایش داده شود.
• به ویکتورینوکس ایده‌های طراحی جدید ، ساختارشکنانه و متفاوت خود را نشان دهید .طرح هایی که در یکی از مسابقات قبلی طراحی ویکتورینوکس ارائه شده باشند، به مراحل بعد راه پیدا نخواهند کرد.
• طرحی که شامل هر کدام از عناصر زیر باشد از پروژه کنار گذاشته خواهد شد: غذاهای مشمئز کننده، اسلحه، جمجمه و استخوان های ضربدری، نشانه‌های جنسیتی و هر نوع برهنگی، هر چیزی که خشونت، نفرت یا نژادپرستی را نمایش دهد.
برگزیده‌ی روز
طرح های منتخب هر روز، در مدت دریافت آثار در شبکه های اجتماعی با عنوان "برگزیده‌ی روز" قرار داده خواهند شد. لطفا یک متن کوتاه در حد 80 کلمه در مورد خودتان و طراحی تان بنویسید و در فرم ارسال اضافه کنید. حتی می‌توانید یک معرفی ویدئویی را در صفحه ارسالتان بارگذاری کنید. هنگامی که طرح شما انتخاب شود، ویدئو معرفی شما روی فیسبوک ویکتورینوکس به اشتراک گذاشته می‌شود.
یک معرفی ساده مثل سلام من ... هستم ، ... سال سن دارم ،ساکن ...هستم. من مدت ... سال است که به طراحی مشغولم . این طرح را برای ویکتورینوکس اجرا کردم چون فکر می کردم ... .
کشور محل تولدتان را ذکر کنید
لطفا مطمئن شوید که محل تولد خود را در فرم اطلاعات شخصی قید کرده اید. مهم است که تیم ویکتورینوکس از پیش زمینه فرهنگی طراحی شما مطلع باشد.
فرمت های فایلی مورد قبول
برای اینکه طرح شما توسط کمپانی انتخاب و به کارگرفته شود نیاز است دارای یکی از این دو فرمت باشد:
- یک فرمت پی دی اف با رزلوشن بالا (Dpi 300 )
- یک فایل لایه باز ( Vector )
یادآوری موارد قانونی
در این قسمت چند نکته قانونی را برای توجه بیشتر شما بازگو می‌کنیم:
1- با ارسال یک ایده در قالب یک پروژه، امکان دارد که jovoto به عنوان کارفرما، برای داوری یا ارائه ، آن را نمایش دهد ، به اشتراک بگذارد یا چاپ کند.
2- به مدت سه ماه شما می‌توانید با نشانه گذاری اثر به عنوان اثر ارسالی و تهیه شده در jovoto ، طراحی خودتان را برای دیگران ارسال کنید یا در وب سایت های دیگر یا شبکه های اجتماعی و... به اشتراک بگذارید و پس از گذشت سه ماه بدون نشانه گذاری در جای دیگری ثبت یا در معرض نمایش عموم قرار دهید.
3- لطفا مطمئن شوید که اثار ارسالی اصالتا کار خود شما باشند.
4- شما با ارسال اثر خود با شرایط استفاده‌ی jovoto و همینطور شرایط مختص پروژه موافقت کرده‌اید.
5- شرایط پروژه به وضوح حقوق شما در مورد اثر بارگذاری شده را با جزئیات مشخص کرده و در ادامه اگر کسی قصد استفاده با ذکر منبع اثر شما را داشته باشد به شما اطلاع می‌دهد.
6- لطفا با دقت موارد ارسالی و فایل های پیوست خود را قبل از بارگذاری کنترل نمائید. موارد بارگذاری شده تنها تا 24 ساعت امکان پاک شدن را دارند.
7- این پروژه داری شروط متعاقب است. لطفا موارد ذکر شده در بخش قوانین و مقررات را بررسی کنید.
برای اطلاعات بیشتر یا شرکت در مسابقه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.