سبد خرید

از تجارت تنباکو تا ارائه کالاهای لوکس - ریچمون

شما اینجا هستید

دکتر روپرت در سال 1940 شرکتی در حوزه تنباکو به نام Voorbrand تأسیس نمود که بعدها به Rembrandt ltd تغییر نام داد. سیگارهای اولیه Rembrandt در شهر paarl در آفریقای جنوبی تولید می شدند. 4 سال بعد روپرت سیگار هایی با فیلتر بلند را به جهان معرفی نمود که یک موفقیت بسیار بزرگ برای وی به شمار می رفت که به پشتوانه آن توانست از مؤسسه مالی Sanlam وام بزرگی دریافت کند و امپراطوری خود را در اقصی نقاط جهان بنا کند. در سال 1972 بخش تجارت تنباکوی شرکت با Rothmans international تلفیق شد. همچنین در سال 1988 شرکتی در حوضه کالا های لوکس سوئیسی به نام ریچمون تأسیس نمود. ریچمون در حال حاضر به عنوان مالک برندهایی لوکس مثل Cartier در زمینه جواهرات، Alfred dunhil در زمینه چرم و لباس، Piaget و Baume and mercier و Vacheron Constantin در زمینه ساعت های سوئیسی فعالیت می کند.
این شرکت در سال 2009 بعد از دو شرکت PPR و LVMH به عنوان سومین شرکت ارائه کننده کالاهای لوکس در جهـان شناختـه شد. همچنین این گروه در سال 2012 با توجه به میـزان ارزش بالای سهام بورس در رتـبه شـشـم بزرگتـرین شرکت های شاخـص بازار سوئیـس قرار گرفت و هم اکنون ریـچـمـون یک شرکت عمـومـی است که سـهام آن در بـازار بـورس Six سـوئیـس داد و ستـد می شود.
موفقـیت در هـر شـرکتی نیـاز بـه استـراتژی های قـوی و هـوشمندانه دارد کـه ریـچمون نیـز با آگـاهی به ایـن اصـل در کنـار دیـگر شـرکت های
دنیا با تعیین استراتژی های هدفمند توانسته تا کنون به کار خود ادمه دهد. این شرکت اکنون در زمینه طراحی، تولید، توزیع و فروش محصولاتی مانند جواهرات، ساعت، محصولات چرمی، لباس و لوازم جانبی فعالیت دارد. این شرکت با استراتژی مستقل بودن هر یک از بـخـش ها به کـار خـود ادامـه مـی دهـد. چـرا کـه بـاور دارد استـقـلال بـرای رشـد بیـشـتر لازم اسـت. در حـال حـاضـر هـدف نـهایی بسـیـاری از تولید کنندگان کالاهای لوکس در زمینه جواهرات، لوازم جانبی و ساعت ملحق شدن به این گروه موفق است.