سبد خرید

شرایط ویژه خدمات گارانتی سواچ

شما اینجا هستید

بر اساس قوانین شرکت سواچ، هر ساعت از تاریخ خرید دارای گارانتی دو ساله است که شکستگی یا هر گونه اشکالی که در اثر استفاده نامتعارف از ساعت ایجاد شده باشد، ساعت را از گارانتی خارج می کند. همچنین بند و باطری شامل گارانتی نمی شوند. از این رو شرکت بازرگانی کیش بهین )نماینده رسمی ساعت سواچ در ایران( در راستای حمایت همیشگی خود از مشتریان محترم، اقدام به طراحی شرایط ویژه ای نموده تا مشتریانی که ساعت آنها در طول مدت گارانتی دچار اشکالاتی خارج از گارانتی می شود و یا گارانتی آنها به اتمام رسیده است نیز بتوانند از شرایط ویژه برخوردار شوند. این شرایط در هیچ کشور دیگری وجود ندارد و تنها توسط شرکت کیش بهین اجرا می شود.
شرایط:
1- ساعت هایی که در طول مدت گارانتی دچار مشکلات خارج از گارانتی می شوند می توانند از 50 درصد تخفیف در خرید ساعت جدید برخوردار شوند.
2- ساعت هایی که گارانتی آن ها مفقود شده است، می توانند از 15 درصد تخفیف در خرید ساعت جدید برخوردار شوند .
3- مشتریانی که مدت زمان اعتبار گارانتی ساعت آن ها سپری شده است، می توانند پس از ارائه کارت گارانتی بر اساس جدول درج شده در پایین مطلب از تخفیف در خرید ساعت جدید برخوردار شوند:

ارائه کارت گارانتی بر اساس جدول زیر از تخفیف در خرید ساعت جدید برخوردار شوند:
1. در تمامی موارد فوق تنها بدنه ساعت معیوب تعویض می گردد و در صورت تمایل، مشتری می تواند بند را به صورت جداگانه خریداری نماید. در این صورت بند فوق الذکر با 50 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد.
2. توجه داشته باشید که کلیه خدمات ذکر شده در بالا تنها در مرکز خدمات پس از فروش مرکزی ارائه می شود.