سبد خرید

کیش بهین تنها نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات سواروسکی در ایران

شما اینجا هستید

شرکت بازرگانی کیش بهین تنها نمایده مجاز فروش و خدمات پس از فروش سواروسکی در ایران است که این محصولات را در بوتیک های سواروسکی در ایران و برخی مراکز معتبر عرضه می نماید،

 تاریخچه سواروسکی:

کمپانی سواروسکی یکی از برترین تولید کنندگان کریستال و جواهرات در دنیا است و فعالیت گسترده ای هم در دنیای مد دارد
در ۱۸۹۵ دانیل سواروسکی مخترع رویا پرداز اهل بوهمیا (منطقه ای در جمهوری چک) به همراه دستگاه تراش و صیقل جواهرات خود که به تازگی اختراع کرده بود به روستای واتنز اتریش نقل مکان کرد. با این اتفاق که سرآغاز انقلابی در دنیای مد بود، سواروسکی شروع به رشد و رهبری سایر تولید کنندگان در زمینه تراش کریستال در دنیای مد، جواهرات و اخیرا روشنایی در معماری و فضاهای داخلی کرد.
این کمپانی از سال ۱۹۶۵ به صنعت جواهرات هم وارد شد و به تولید جواهرات ظریف و زیبا با سنگ های قیمتی که با دقت برش داده شده اند مشغول است. شرکت سواروسکی در حال حاضر محصولات خود را که شامل لوازم تزئینی، جواهرات و اقلام دکور خانه است با همکاری بیش از ۲۳۵۰ فروشگاه در سراسر جهان به فروش می رساند.

انجمن کمپانی با حدود ۳۰۰۰۰۰ عضو یکی از فعال ترین انجمن های جواهرسازان در جهان است، این کمپانی پارک و دنیای کریستال سواروسکی (Swarovski Kristallwelten) و موزه چندرسانه ای جواهرات را در سال ۱۹۹۵ در واتنز اتریش با عنوان سواروسکی دنیای نوآوری و الهام افتتاح کرد.

اکنون فروشگا های این برند جهانی در بیشتر مراکز فروش معتبر و خیابان های لوکس جهان با ظاهری خیره کننده به چشم می خورد.